Friday, January 18, 2008

Long post



----------------
Now playing:
The Good The Bad and The Queen - Behind the Sun
via FoxyTunes

It's been a long time from my last post, but here in Shanghai I wasn't able to see Blogspot also I had a lot of work to do.
During Christmas Holydays I was in Italy. It's a long flight and I can't sleep so I made some sketches just to kill the time and life-drawing in Helsinki in the 2 hours of waiting, here 2 of them.
The others are made just for trying new brush and new pen.
I know I'm late however happy new year to everyone.

16 comments:

Federico Bertolucci said...

Mi piacciono moltissimo gli schizzi dal vero , i viaggiatori in attesa seduti all'aeroporto... Anche gli altri sketches sono belli, ma questi mi danno qualcosa in più, forse perché osservare la gente che aspetta è una cosa che faccio anch'io. E mi arrabbio quando non ho con me fogli e matita.

Ciao!

Federico

Thomas said...

Ciao Federico. Io faccio lo stesso, se non ho il mio blocchetto mi irrito, e quando non l'ho è la volta in cui vedo personaggi dai volti più assurdi!

Lori Witzel said...

Happy New Year to you, too, Thomas -- fab sketches, thanks for sharing these!

Emi said...

Il profilo della vecchina a destra nel disegno in blu è carinissimo!
Complimenti, gran bei lavori.

Urban Barbarian said...

Great work as usual!!!

Rico said...

Good work... I really like theses pages.

Roberto Zaghi said...

Io voto per il tipo che legge nell'angolo in basso della prima pag.
Cmq ottimi disegni tutti quanti, ciao belo!

Thomas said...

Grazie Emi, la nonnina è come quasi sempre ispirata alla mia mitica nonna!

Thank you Dan!;)

Thanks Rico, just seen your blogs MDAMS, really nice stuff,and funny!

Ciao belo grazie, sono contento perchè è il mio preferito!

the doodlers said...

beauties!!

Claudio said...

finalmente! ben tornato...
bellissimi gli sketch : )

andrea joseph's sketchblog said...

SO so so good. I love th old lady, on the bottom one. Damn, how does it feel to be so good?

Thomas said...

Thank you Doodlers,little late!
Grazie Caudio.
Thanks Andrea,now you make me flush!

Gabriella Cinque said...

Un saluto da una veneratrice silenziosa dei tuoi lavori.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

How I can download documents from WikiLeaks?
By the way, anybody home?!

Anonymous said...

pamrmnzicd [url=http://ow.ly/5RzG9]old navy coupons[/url] UIbdordpwpuckbs

Friday, January 18, 2008

Long post



----------------
Now playing:
The Good The Bad and The Queen - Behind the Sun
via FoxyTunes

It's been a long time from my last post, but here in Shanghai I wasn't able to see Blogspot also I had a lot of work to do.
During Christmas Holydays I was in Italy. It's a long flight and I can't sleep so I made some sketches just to kill the time and life-drawing in Helsinki in the 2 hours of waiting, here 2 of them.
The others are made just for trying new brush and new pen.
I know I'm late however happy new year to everyone.

16 comments:

Federico Bertolucci said...

Mi piacciono moltissimo gli schizzi dal vero , i viaggiatori in attesa seduti all'aeroporto... Anche gli altri sketches sono belli, ma questi mi danno qualcosa in più, forse perché osservare la gente che aspetta è una cosa che faccio anch'io. E mi arrabbio quando non ho con me fogli e matita.

Ciao!

Federico

Thomas said...

Ciao Federico. Io faccio lo stesso, se non ho il mio blocchetto mi irrito, e quando non l'ho è la volta in cui vedo personaggi dai volti più assurdi!

Lori Witzel said...

Happy New Year to you, too, Thomas -- fab sketches, thanks for sharing these!

Emi said...

Il profilo della vecchina a destra nel disegno in blu è carinissimo!
Complimenti, gran bei lavori.

Urban Barbarian said...

Great work as usual!!!

Rico said...

Good work... I really like theses pages.

Roberto Zaghi said...

Io voto per il tipo che legge nell'angolo in basso della prima pag.
Cmq ottimi disegni tutti quanti, ciao belo!

Thomas said...

Grazie Emi, la nonnina è come quasi sempre ispirata alla mia mitica nonna!

Thank you Dan!;)

Thanks Rico, just seen your blogs MDAMS, really nice stuff,and funny!

Ciao belo grazie, sono contento perchè è il mio preferito!

the doodlers said...

beauties!!

Claudio said...

finalmente! ben tornato...
bellissimi gli sketch : )

andrea joseph's sketchblog said...

SO so so good. I love th old lady, on the bottom one. Damn, how does it feel to be so good?

Thomas said...

Thank you Doodlers,little late!
Grazie Caudio.
Thanks Andrea,now you make me flush!

Gabriella Cinque said...

Un saluto da una veneratrice silenziosa dei tuoi lavori.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

How I can download documents from WikiLeaks?
By the way, anybody home?!

Anonymous said...

pamrmnzicd [url=http://ow.ly/5RzG9]old navy coupons[/url] UIbdordpwpuckbs